تولید کنسانتره میوه

تولید کنسانتره میوه همه ساله در مقادیر بالایی در ایران و جهان انجام می شود. مشخصات کنسانتره میوه در ادامه مطلب آمده است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت موجب تهیه کنسانتره ای با کیفیت و بریکس بسیار خوبی می شود. در فرایند کنسانتره سازی مراحلی مانند: حمل میوه های تازه ی اولیه، خرد شدن و حرارت‌دهی مقدماتی و پرس کردن میوه برای جداسازی آب از لرد و در ادامه پاستوريزه كردن و خنك‌سازي و عبور آن از صافی های مخصوص، و سپس انتقال به دستگاه‌هاي خلاء برای تغليظ ، مراحل تولید كنسانتره هستند.

کنسانتره میوه

کنسانتره میوه پس از آبگیری میوه و پخت میوه به دست می آید. در این پروسه بسته به اینکه ورودی به این پروسه چه میوه با چه درصد آب و فیبری باشد، کنسانتره خروجی کیفیت متفاوتی دارد.

کنسانتره های موجود در بازرگانی پارس فراور پس از آنالیز دقیق و شناسایی میزان اسیدیته مجاز، بریکس محصول و سایر مشخصه های فنی آزمایشگاهی به بازارهای ایران و جهان عرضه می گردند.

فروش کنسانتره میوه

فروش کنسانتره میوه در حال حاضر از نکات قابل توجهی برخوردار است. در حال حاضر کنسانتره های میوه به دو صورت تولید در بازارهای داخلی و انواع وارداتی در مجموعه پارس فراور عرضه می گردند.

در فصول برداشت میوه از باغات داخل انواع محصولات میوه ای مانند انگور، سیب، پرتقال، کیوی، آلبالو، لیمو و … از درختان چیده می شوند و در دسترس تولید کنندگان کنسانتره میوه قرار می گیرند. نظر به قیمت خرید اولیه مواد و همچنین میزان هزینه جاری تولید در خطوط تولید کنسانتره میوه قیمت گذاری آنها جهت فروش متفاوت هستند.

 

به عنوان مثال کنسانتره انگور زرد یکی از مناطق ایران ممکن است به ارزش حتی یک چهارم کنسانتره انگور قرمز شانی منطقه دیگر به فروش برسد. به همین صورت در مورد تفاوت کنسانتره پرتقال شمال و جنوب وجود دارد که طبیعتاً قیمت فروش آن را تحت تأثیر قرار می دهد.

بسته بندی کنسانتره میوه

بسته بندی کنسانتره میوه در ایران و جهان در حجم عمده و در بیشترین حجم در داخل کیسه های اسپتیکی قرار می گیرد تا در معرض نور و گرمای کمتری قرار بگیرد. سپس این کیسه ها در بسته بندی های عمده گالنی 260 لیتری تا بسته بندی های کوچکتر 120 لیتری، 60لیتری، 25 لیتری، 12.5 لیتری و … قرار می گیرند. بر روی پالت به صورت تسمه کش شده از طریق کانتینرهای یخچالدار حمل می شوند.

 

 

 

4 پاسخ
  1. ایرج
    ایرج گفته:

    چرا کنسانتره در حجم پایین برای فروشگاه های سنتی عرضه نمیشه
    و فقط در حجم بالاست؟؟؟
    ما ک آب میوه و بستنی فروشی های کوچک توانای و استفاده بشکه های بزرگ نداریم برای تهیه ور حجم پایین باید چکار کنیم¿¿¿¿

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      با سلام
      نوع بسته بندی محصول ما به صورت کیسه اسپتیکی در اوزان اعلام شده می باشد.
      در صورتی که شما نیاز به حجم های کمتر از حداقل یک بشکه استاندارد تولیدی دارید می توانید به واتس اپ شماره تماس 09120798198 پیغام بدهید و پس از بررسی در صورت امکان پذیر بودن تأیید سفارش خواهد شد.
      لازم به یادآوری است از آنجا که کنسانتره میوه و پوره میوه تولیدی شرکت پارس فراور به روش اسپتیک می باشد، در صورتی که تغییر در بسته بندی کوچکتر گالنی برای شما انجام شود از شرایط اسپتیک خارج می شود و بهتر است پس از دریافت در شرایط سردخانه ای نگهداری نمایید.
      با تشکر از مشارکت شما

      پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *