قیمت آلو خورشتی در سال 98

قیمت آلو خورشتی

آلو یکی از بهترین و با خواص ترین میوه ی موجود در بین میوه های تابستانی و بهاری است که از آن غذای بسیار لذیذ خورشت آلو تهیه می شود. در این بخش به قیمت آلو خورشتی در سال 98 و بسیاری از مطالب دیگر پیرامون این موضوع می پردازیم.

قیمت آلو خورشتی

خورشت آلو

خورشت آلو از آلو سیاه تهیه می شود که بسیار راحت است. می توان گف یکی از سریع ترین و راحت ترین غذاها در بین غذاهای ایرانی است. برای پختن این غذا به مواد اولیه ای نیاز داریم که به راحتی برای خرید موجود هستند.
مواد اولیه خورشت آلو عبارتند از:

  • مرغ
  • زعفران
  • پیاز
  • رب
  • نمک، فلفل و باقیه اودیه جات
  • شکر و آلو

قبل از اقدام به پختن این خورشت، ابتدا باید آلو ها را به مدت 30 ثانیه بگذارید خیس بخورند.
پس از گذشت 2 ساعت آن ها به همراه مقدار کمی روغن سرخ کنید، پس از سرخ کردن آن ها را آب مرغ به مدت 15 دقیقه بجوشانید. بعد از گذشت 15 دقیقه تکه های مرغ را به آن اضافه کرده و هم بزانید. به هنگام هم زدن ادویه ها، نمک و فلفل را نیز اضافه کرده و هم بزنید. در آخر زعفران، شکر و پیاز را نیز اضافه کرده و بعد از گذشته چند دقیقه به آن رب را اضافه کنید.
کمی آن را رها کرده تا تمام مواد غذایی با هم ترکیب و جوش خورده شوند.خورشت شما آماده ی سرو است. می توانید در کنار برنج و یا نان از آن استفاده کنید.

قیمت آلو خورشتی

خواص آلو خورشتی

این میوه خواص بسیار زیادی دارد و به طور کلی می تواند یک دکتر کامل برای بدن شما باشد.این میوه خاصیت فوق العاده ای بر روی کسترول و قند خون شما دارد و تا حد بسیار زیادی آن را در حد تعادل حفظ می کند.
آلو می تواند به راحتی سنگ کلیه ی شما را دفع کند و ورم کلیه شما را از بین ببرد.به دلیل فیبر بالایی که دارد برای درمان یبوست و بیماری های کبدی بسیار مناسب است. علاوه بر این موضوع به دلیل فیبر بالا و آنتی اکسیدان های موجود برای قلب و عروق بسیار مفید است و از به وجود آمدن بیماری هایی در این رابطه جلوگیری می کند.
آلو برای تمیز کردن خون بسیار مفید است و بیماری های مهلک را درمان می کند.

قیمت آلو خورشتی

قیمت آلو خورشتی در سال 98

در سال 98 بسیاری از میوه ها قیمت جدیدی را از آن خود کردند و بعضی از قیمت ها تا درصدی بالا رفت اما این بالا رفتن دلیلی نشد تا افراد از خواص مختلف این میوه دوری کرده و آن را خریداری نکنند.قیمت آلو خورشتی در سال 98 به کیلویی 5500 تا 6500 هزار تومان رسید.

جالب اینجاست که بدانید قیمت آلو بخارا درجه یک هر ساله قیمت کف فروش آلو خشک را نیز تعیین می کند.

قیمت آلو خورشتی 1400 پارس فراور

در سال 1400 قیمت خرید هر کیلو آلو خشک خورشتی که کشاورزان برای شرکت پارس فراور تأمین می کنند در بازه قیمتی 68 الی 78 هزار تومان تسویه حساب نقدی شده است. این در حالی است که شرکت پارس فراور آلو خشک خورشتی را با دیدگاه رقابت قیمت آلو بخارا در بازار فروش با همان کارمزد سورتینگ و بسته بندی همیشگی عرضه می شود.

قیمت آلو بخارا زرد نیشابور

در حالی که قیمت آلو بخارا زرد خورشتی نیشابوری به عنوان پر فروش ترین آلو در ایران معامله می شود، انتخاب مشتریان دیگر یک بار فله در مغازه فروش نیست. مردم ایران و دنیا با همه گیری ویروس کرونا و خانه نشینی به خرید های دور اطمینان بیشتری کردند. این در حالی است که خرید آلو بخارا نیشابوری پارس فراور به خاطر ویژگی های زیر مورد رضایت بی نظیر مشتریان قرار گرفته است:
  • قیمت مناسب
  • بسته بندی محکم کارتن  لایه مناسب بارگیری و بارچینی های چند باره
  • امکان صادرات این بسته بندی در هر کجای ایران که باشد
  • یک دست بودن آلو خورشتی
  • فروش متناسب با نوع واریته آلو خشک کارگاه تولیدی

تناسب قیمت آلو خشک مراغه

انواع آلو خشک مراغه نیز پس از آلو بخارا خورشتی نیشابوری به عنوان گزینه خریداران خوشمزه های فراورده آلویی انتخاب می شود. در منطقه مراغه مشابه منطقه نیشابور، شرکت پارس فراور کارگاه تخصصی تولید آلو خشک خورشتی بنا کرده است تا با تکیه بر توان نیرو انسانی بومی و همچنین حمایت از کشاورزان و کوتاه کردن دست دلالان از تجارت تخصصی این محصول پر خاصیت اقدام نموده است.

انواع آلو خشک مراغه زیر به صورت عمده  در بسته بندی کارتنی قابل تأمین می باشد:

  • آلو سانتریزه قرمز ( آلو سانتارزا )
  • آلو شابلون قرمز
  • آلو کالیفرنیا
  • آلو سیاه برقانی
  • آلو طلایی
  • آلو تخم مرغی طلایی

این محصولات به صورت تیزابی و سپس شست و شو دستگاهی انجام می شود.

جهت خرید آلو خشک مراغه می توانید با شماره تماس شرکت ارتباط تلفنی گرفته و استعلام قیمت روز نمایید.

سفارشات پس از صدور پیش فاکتور شرکتی با توجه به حجم خرید بسته بندی و ارسال می شود.

باید توجه داشت قیمت آلو خشک در بازار از قدمی تفاوت های زیادی داشته است. تأمین بار از دست دلالان و یا تهیه بار از یک تیم تخصصی تحت کارگروه آلو ایران در شرکت پارس فراور به انتخاب مشتریان بستگی دارد. این در حالی است که با شیوع ویروس کرونا تأمین کنندگان جهت ارتقا کیفیت محصولات خود تلاش می کنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *